בכל מוצר ומוצר בתחתית המפרט הטכני מצוין
פרטי איסוף עצמי.
כתובת המחסן והטלפונים ישלחו אליכם למייל בסיום ביצוע ההזמנה באתר .
כמו כן ניתן לראות בכל שלב בהזמנות שלי את כל פרטי ההזמנה .
כן, אתר קניה טובה לישראל מאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות דרך הרשת. האבטחה באתר מבוססת על הצפנה בפרוטוקול SSL ע"י כמו כן כל חמישה ימים המערכת מנקה את כל כרטיסי אשראי של ההזמנות האחרונות ובכך היא מעניקה בטחון מקסימלי בעת מסירת פרטי כרטיס אשראי ברשת.
ניתן לבצע החלפה/החזרה תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר וע"פ התנאים בדף תנאי הרכישה באתר.
במקרה של החלפה/החזרה, חשוב שתהיה בידך החשבונית המקורית ושהמוצר יהיה במצב חדש ובאריזתו המקורית.
לא ניתן להחזיר מוצר ללא חשבונית, ו/או שאינו באריזה במקורית ו/או מוצר שנעשה בו שימוש.
האימייל והסיסמא שבחרת, משמשים כאמצעי הזיהוי שלך, ומאפשרים לנו לעדכן אותך באופן מיידי על כל שינוי במצב ההזמנה. הסיסמא מבטיחה שכל פרטיך האישים ישמרו בסודיות. בכניסה להכרטיס שלי, ניתן, בעזרת פרטי משתמש אלו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעת באתר
במקרה כזה, עליך ליצור קשר עם הספק בפרטי ההזמנה הרשומה הוא במייל שהגיע אליכם עם אישור ההזמנה ולהסדיר עמו את הובלת המוצר בהקדם. אם נתקלת ביחס לא מכובד או בתשובה לא מספקת, ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 1700-704065 . ואנו נדאג לטפל בפנייתך במיידי.
לאחר אישור ההזמנה ולאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחויב כרטיסך בסכום הנקוב בהזמנה - בהתאם להסדר התשלומים שבחרת בעת ביצוע ההזמנה ו/או הגשת ההצעה במכרז, עבור הספק ממנו נרכש המוצר.
זמן האספקה מצויין בתחתית הדף של כל מוצר.
המוצר יוצא את מחסנינו או את מחסני הספק המצויין תוך (עד)14 ימי עסקים אלא אם צויין אחרת, אך לרוב הדבר לוקח 5 ימי עסקים. איננו מחייבים את כרטיס האשראי שלך אלא עם הכנת המשלוח שלך (באותו רגע שהמשלוח מוכן, ולא קודם לכן).
תקופת האחריות נקבעת ע"י הספק המוכר תעודת אחריות מצורפת למוצר בעת המסירה או בחשבונית הקנייה, במקרים רבים נשלחת תעודת האחריות לקונה בדואר לאחר קבלת המוצר. לכל בירור נוסף לגבי האחריות, ניתן להתקשר ישירות אל הספק הרלוונטי.
המוצרים נשלחים לפי מדיניות כל ספק וספק.
דמי המשלוח שאנו גובים הם מינימליים ומבטאים את עלויות האריזה והמשלוח האמיתיות. עלות המשלוח הינה מופיעה בכל קטגוריית מחיר.
ניתן לחסוך את עלות המשלוח ולאסוף את המוצרים באיסוף עצמי ממחסני היבואן.
בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות קניון קניה בטוחה לישראל, מגיע היישר אליך מחנות ספציפית יחד עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל החנות או הספק ממנה נרכש המוצר. פרטים אודות התקשרות לחנות ניתן למצוא בכרטיס הלקוח שלך באתר, לאחר לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית.
אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י בעלי החנויות או ע"י חברות המשלוחים בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר. בחלק מהרכישות יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון או פתק לסניף הדואר הקרוב לתאום לקיחת המשלוח.
מכירה בה מוצעים מספר מוצרים או שירותים במחיר קבוע ומוזל - למספר מוגדר של קונים, בשיטת "כל הקודם זוכה". בניגוד למכירה פומבית, במכירה קבוצתית אין צורך להגיש הצעת מחיר. ברגע שהצטרפת לרשימת הקונים - הרווחת! במכירה הקבוצתית או במכירות פיצוץ כל הקונים זוכים!!! והמוצר נשלח במסגרת זמן האספקה הרשום ללא קשר עם רשימת הזוכים עדיין לא הסתיימה
כל הצעה מטופלת במיידית.
מי שמציע הצעה במכירה פומבית אינו יכול לחזור בו מהצעתו. חזרה מהצעה שניתנה ע"י גולש, לא רק פוגעת בקניה טובה ובספק אשר מציע את מוצריו למכירה, אלא אף פוגעת בציבור הגולשים המעונין לרכוש מוצרים במחירים אטרקטיבים תוך שיטוט מהנה ואמין באינטרנט. בתום המכירה, במידה והצעתך לא תזכה, הרי שאין צורך לבצע כל ביטול. במידה וכן תזכה הצעתך, עליך לפנות אל הספק הרלוונטי במכירה, ולבקש את ביטול העיסקה בהתאם לביטול עיסקה כמפורט בתקנון האתר. בקניה רגילה ו/או כניסה לרשימת הקונים במכירה קבוצתית, כנ"ל יש לפנות אל הספק אליו שייכת המכירה ולבטל את העיסקה.
האם חייבים להירשם לאתר
כדי לשוטט באתר, אין חובה להירשם. אולם אם ברצונך לבצע הזמנה למוצר כלשהו, להשתתף במכירות הפומביות או הקבוצתיות או במכירות האישיות חובה עליך להיות רשום.
מהם סוגי יצירת הקשר עם האתר
דרך המייל info@grupyshop.co.il או דרך הטלפונים של הספקים המוכרים הרשומים בהזמנה
איפה אוספים את המוצרים?
בכל מוצר ומוצר בתחתית המפרט הטכני מצוין
פרטי איסוף עצמי.
כתובת המחסן והטלפונים ישלחו אליכם למייל בסיום ביצוע ההזמנה באתר .
כמו כן ניתן לראות בכל שלב בהזמנות שלי את כל פרטי ההזמנה .
האם ניתן לשלם גם ללא כרטיס אשראי.
ניתן לשלם מזומן רק באיסוף עצמי בלבד .
לאחר ביצוע הזמנה באתר.
האם הקניה דרך האתר מאובטחת?
כן, אתר קניה טובה לישראל מאושר ע"י חברות האשראי לביצוע עסקאות דרך הרשת. האבטחה באתר מבוססת על הצפנה בפרוטוקול SSL ע"י כמו כן כל חמישה ימים המערכת מנקה את כל כרטיסי אשראי של ההזמנות האחרונות ובכך היא מעניקה בטחון מקסימלי בעת מסירת פרטי כרטיס אשראי ברשת.
אני מבקש להחזיר / להחליף מוצר. כיצד עלי לפעול?
ניתן לבצע החלפה/החזרה תוך 14 יום מרגע קבלת המוצר וע"פ התנאים בדף תנאי הרכישה באתר.
במקרה של החלפה/החזרה, חשוב שתהיה בידך החשבונית המקורית ושהמוצר יהיה במצב חדש ובאריזתו המקורית.
לא ניתן להחזיר מוצר ללא חשבונית, ו/או שאינו באריזה במקורית ו/או מוצר שנעשה בו שימוש.
מדוע יש צורך באימייל וסיסמא?
האימייל והסיסמא שבחרת, משמשים כאמצעי הזיהוי שלך, ומאפשרים לנו לעדכן אותך באופן מיידי על כל שינוי במצב ההזמנה. הסיסמא מבטיחה שכל פרטיך האישים ישמרו בסודיות. בכניסה להכרטיס שלי, ניתן, בעזרת פרטי משתמש אלו, לראות את כל ההיסטוריה של הקניות שביצעת באתר
מי גובה ממני את הכסף?
גביית התשלום מתבצעת על ידי הספקים.
על כל מוצר ומוצר מצויין שם הספק או שם החנות
עברו מספר ימי האספקה והמוצר לא הגיע , מה עושים?
במקרה כזה, עליך ליצור קשר עם הספק בפרטי ההזמנה הרשומה הוא במייל שהגיע אליכם עם אישור ההזמנה ולהסדיר עמו את הובלת המוצר בהקדם. אם נתקלת ביחס לא מכובד או בתשובה לא מספקת, ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שלנו בטלפון 1700-704065 . ואנו נדאג לטפל בפנייתך במיידי.
באיזה כרטיסי אשראי ניתן לבצע את התשלום?
ניתן לבצע את התשלום באמצעות ויזה ,ישרכארט , מאסטר כארד ואמריקאן אקספרס ולאומי ויזה בלבד
כיצד יחויב כרטיס האשראי שלי?
לאחר אישור ההזמנה ולאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחויב כרטיסך בסכום הנקוב בהזמנה - בהתאם להסדר התשלומים שבחרת בעת ביצוע ההזמנה ו/או הגשת ההצעה במכרז, עבור הספק ממנו נרכש המוצר.
האם ניתן לרכוש יותר ממוצר אחד במיכרה קבוצתית?
ניתן לרכוש מספר פריטים, בהתאם לכמות המוצעת ולתנאים המוצעים במכירה (תשלומים, דמי טיפול, דמי משלוח וכו')
מהו זמן האספקה של המוצרים?
זמן האספקה מצויין בתחתית הדף של כל מוצר.
המוצר יוצא את מחסנינו או את מחסני הספק המצויין תוך (עד)14 ימי עסקים אלא אם צויין אחרת, אך לרוב הדבר לוקח 5 ימי עסקים. איננו מחייבים את כרטיס האשראי שלך אלא עם הכנת המשלוח שלך (באותו רגע שהמשלוח מוכן, ולא קודם לכן).
אם המוצר שקיבלתי אינו תקין?
נא לידע את הספק בחשבונית וגם אותנו ולהחזיר אותו לספק באריזתו המקורית, בצירוף חשבונית קניה מקורית, תוך ציון הפגם.
האם אקבל תעודת אחריות למוצר שרכשתי?
תקופת האחריות נקבעת ע"י הספק המוכר תעודת אחריות מצורפת למוצר בעת המסירה או בחשבונית הקנייה, במקרים רבים נשלחת תעודת האחריות לקונה בדואר לאחר קבלת המוצר. לכל בירור נוסף לגבי האחריות, ניתן להתקשר ישירות אל הספק הרלוונטי.
מהי דרך המשלוח ומה העלות שלה?
המוצרים נשלחים לפי מדיניות כל ספק וספק.
דמי המשלוח שאנו גובים הם מינימליים ומבטאים את עלויות האריזה והמשלוח האמיתיות. עלות המשלוח הינה מופיעה בכל קטגוריית מחיר.
ניתן לחסוך את עלות המשלוח ולאסוף את המוצרים באיסוף עצמי ממחסני היבואן.
האם אקבל חשבונית עבור הקנייה?
בוודאי. כל מוצר שרכשת באמצעות קניון קניה בטוחה לישראל, מגיע היישר אליך מחנות ספציפית יחד עם חשבונית מס. במידה ולא קיבלת חשבונית עבור המוצר, ייתכן כי החשבונית נשלחת אליך בדואר. לבירור, ניתן לפנות אל החנות או הספק ממנה נרכש המוצר. פרטים אודות התקשרות לחנות ניתן למצוא בכרטיס הלקוח שלך באתר, לאחר לחיצה על מספר ההזמנה הרלוונטית.
האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?
כן, למעט לאזורים בעלי גישה מוגבלת, מטעמי בטחון. במקרה כזה, תתואם מסירה ליעד חלופי.
האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר?
אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת ישירות ע"י בעלי החנויות או ע"י חברות המשלוחים בחלק מהרכישות יבוצע תאום מראש, טרם הבאת המוצר. בחלק מהרכישות יגיע השליח לביתך ללא תאום מראש. במידה ולא תמצאו בבית, ישאיר השליח עבורכם מספר טלפון או פתק לסניף הדואר הקרוב לתאום לקיחת המשלוח.
מהי מכירה קבוצתית הוא מכירת פיצוץ?
מכירה בה מוצעים מספר מוצרים או שירותים במחיר קבוע ומוזל - למספר מוגדר של קונים, בשיטת "כל הקודם זוכה". בניגוד למכירה פומבית, במכירה קבוצתית אין צורך להגיש הצעת מחיר. ברגע שהצטרפת לרשימת הקונים - הרווחת! במכירה הקבוצתית או במכירות פיצוץ כל הקונים זוכים!!! והמוצר נשלח במסגרת זמן האספקה הרשום ללא קשר עם רשימת הזוכים עדיין לא הסתיימה
כל הצעה מטופלת במיידית.
הגשתי הצעה /ביצעתי קניה במכירה והתחרטתי - כיצד מבטלים?
מי שמציע הצעה במכירה פומבית אינו יכול לחזור בו מהצעתו. חזרה מהצעה שניתנה ע"י גולש, לא רק פוגעת בקניה טובה ובספק אשר מציע את מוצריו למכירה, אלא אף פוגעת בציבור הגולשים המעונין לרכוש מוצרים במחירים אטרקטיבים תוך שיטוט מהנה ואמין באינטרנט. בתום המכירה, במידה והצעתך לא תזכה, הרי שאין צורך לבצע כל ביטול. במידה וכן תזכה הצעתך, עליך לפנות אל הספק הרלוונטי במכירה, ולבקש את ביטול העיסקה בהתאם לביטול עיסקה כמפורט בתקנון האתר. בקניה רגילה ו/או כניסה לרשימת הקונים במכירה קבוצתית, כנ"ל יש לפנות אל הספק אליו שייכת המכירה ולבטל את העיסקה.